ORATORIUM IM. BŁ. BR. MARKIEWICZA W TORUNIU - ORATORIUM IM. BŁ. KS. BRONISŁAWA MARKIEWICZA
Pożegnania nadszedł czas

Mija ostatni dzień naszej przygody na Podhalu pod hasłem „Śladami mistrzów – wypoczywamy z...

Śladami mistrzów

Poniedziałkowy poranek rozpoczęliśmy bardzo wcześnie. Po śniadaniu zebraliśmy się w swoich...

Wyjątkowa przygoda w Pieninach

Siódmy dzień kolonii to niedziela pełna odpoczynku i relaksu. Zaczęliśmy od porannej modlitwy, po...

W góry, w góry na łąki na hale…

Nadszedł kolejny słoneczny dzień, w którym wybraliśmy się w kolejną górską podróż. Tuż po...

Lśni jezioro zamknięte w granitów kotlinie

Dziś piątek, piąteczek i piąty dzień kolonii. Wstaliśmy o dość nietypowej godzinie, bo o godz....

Pożegnania nadszedł czas

wtorek, 25, lipiec 2017 23:49

Śladami mistrzów

poniedziałek, 24, lipiec 2017 23:29

Wyjątkowa przygoda w Pieninach

poniedziałek, 24, lipiec 2017 07:00

W góry, w góry na łąki na hale…

niedziela, 23, lipiec 2017 09:32

Lśni jezioro zamknięte w granitów kotlinie

niedziela, 23, lipiec 2017 05:54

Walentynkowe Oratorium

16 lutego 2017 r. w Oratorium obchodziliśmy Dzień Zakochanych- Walentynki. Tego dnia w placówce królował kolor czerwony. Dzieci i wychowawcy już tydzień wcześniej rozpoczęli przygotowania do tego szczególnego dnia. Przygotowana została specjalna skrzynka, do której można było wrzucać walentynki dla swojego wybranka lub wybranki. Nie zapomniano o odpowiedniej dekoracji świetlicy i sal w Oratorium – wszędzie pojawiły się ozdoby w kształcie serc.

Podziękowanie za wspaniałe ferie

W imieniu dzieci i młodzieży z Oratorium im. bł. ks. Bronisława Markiewicza w Toruniu składamy ludziom dobrej woli, firmom, instytucjom serdeczne podziękowanie za pomoc w organizacji wypoczynku zimowego dla naszej placówki. Dzięki Państwa pomocy dzieci mogły brać udział w zimowych feriach w Toruniu i okolicy. Byliśmy na lodowisku TOR-TOR, Jump Arenie, na basenie, w kinie oraz w „Kinder Parku”. Dzięki Państwa życzliwości mogliśmy zwiedzać Gdańsk, podziwialiśmy Europejskim Centrum Solidarności oraz uczestniczyliśmy w warsztatach kulinarnych. Był to pokaz mądrego spędzania wolnego czasu bez smarfona, tableta czy innych używek. Były gry uczące młodzież zdrowej i uczciwej rywalizacji, np. kręgle, jazda na łyżwach. Pragniemy podziękować serdecznie Państwu za coroczną pamięć, za dobrą wolę, serce i wsparcie, dzięki którym mogliśmy wypocząć w czasie zimowiska. DZIĘKUJEMY PIĘKNIE!!!

Pełen wrażeń drugi tydzień ferii

Za nami drugi tydzień ferii, w Oratorium oczywiście dużo się działo.

W poniedziałek  dużą grupą udaliśmy się do kina Cinema City   na film pt. Monster Trucks. Jak na wypad do kina przystało, przed wyjściem zaczęliśmy od słodkich przekąsek, które czekały na nas w Oratorium. Nie zabrakło również popcornu, ulubionego przysmaku zarówno dzieci jak i dorosłych podczas oglądania seansu. Film ten opowiadał o historii chłopaka o imieniu Tripp, którego jedynym marzeniem była ucieczka od codzienności i trudnych warunków, w jakich przyszło mu dorastać. To była wzruszająca opowieść, która zakończyła się szczęśliwie. Zaś nasi oratorianie oglądali seans ze skupieniem i zainteresowaniem, a co niektórym,  na sam koniec zakręciła się łezka w oku.

Czytaj więcej...

IX edycja turnieju piłkarskiego pn. „Jędrek Hałatek”

Sportowa rywalizacja, integracja, a nade wszystko wspomnienie bł. ks. Bronisława Markiewicza, Patrona toruńskiego Oratorium, stały się motywem przewodnim zorganizowania turnieju piłkarskiego pn. „Jędrek Hałatek”.

Dlatego 3  lutego 2017 r. w Szkole Salezjańskiej w Toruniu, odbyła się IX  już edycja tej sportowej rywalizacji. Areną tegorocznych zmagań była nowa hala sportowa przy ul. Storczykowej.

ORASZEF JUNIOR :-)

Ostatni dzień pierwszego tygodnia ferii zimowych okazał się wielką niespodzianką dla naszych podopiecznych. Przyjechał do nas wyjątkowy gość – Pani Monika Ignaciuk z Klubu Szefów Kuchni. Pani Monika to nie tylko „mistrz” w swojej dziedzinie, na co dzień technolog firmy Ambasador, miłośniczka gotowania, ale ciepła i przyjazna osoba, która lubi pracować z dziećmi. Dlatego też nasze dzieci przyjęły ją bardzo miło.

II TYDZIEŃ FERII

Zapraszamy również w drugim tygodniu wszystkich na ferie zimowe organizowane w formie półzimowiska - gromadzimy się w wyznaczonej godzinie w Oratorium - po czym będziemy wychodzić lub wyjeżdżać na różne atrakcje.

Wycieczka do ECS w Gdańsku

Dnia 2 lutego 2017 r.  grupa naszych podopiecznych w ramach ferii zimowych wraz z wychowawcami pojechała na wycieczkę do Gdańska. Punktualnie o godz. 8.00 autokarem wyruszyliśmy na północ od Torunia. Głównym celem wyprawy było zwiedzenie Europejskiego Centrum Solidarności.

Oratoryjne toeloopy na Tor- Torze

Kolejny dzień oratoryjnego zimowiska rozpoczęliśmy pieszą wycieczką na ul. Bema. Dużą grupką udaliśmy się na Tor – Tor, by uczestniczyć w zajęciach rekreacyjno - sportowych. Dzieci i młodzież pod opieką wychowawców mogli doskonalić swoje umiejętności jazdy figurowej na lodzie. Bywało różnie, ale liczyły się chęci. Można powiedzieć, że podopieczni radzili sobie wspaniale i nikogo „nie zostawili na lodzie”.

ORA JUMP

Nastał drugi dzień ferii zimowych, na który czekali  wszyscy oratorianie. 31 stycznia odwiedziliśmy park trampolin „JUMP ARENĘ” w Toruniu. Naszym celem było w kolejnym dniu odpoczynku zimowego rozwijanie aktywności fizycznej i doskonalenie swoich umiejętności, integracja oratoryjnej grupy poprzez wspólną zabawę.

Ks. Bronisław, basen, gorące schaboszczaki – tak zaczynamy ferie w Ora

30 stycznia to był dla nas wyjątkowy dzień. Dwa powody do radości, pierwszy to DZIEŃ PATRONA bł. ks. Bronisława Markiewicza i drugi równie radosny…rozpoczęły się w kujawsko-pomorskim ferie zimowe. Pierwszy dzień oratoryjnych ferii obfitował w atrakcje. Najpierw Ks. Krzysztof odprawił uroczystą Mszę św. w intencji kanonizacji naszego Patrona i potrzebne łaski za Jego przyczyną dla dzieci, młodzieży i wychowawców i wszystkich zaangażowanych w ruch oratoryjny.